Odaértünk már? Igen!

Gyakran merül fel kérdésként, hogy a LEGO® SERIOUS PLAY® workshop hatását hogyan lehet mérni? A két-három nap – mialatt az egyéni és vállalati jövőképen, majd a cég stratégiáján dolgozunk – elkerülhetetlen mellékhatása a csapatépítés, egymás mélyebb megismerése. Hogyan lehet azonban kimutatni ezek konkrét eredményét?

Egyik ügyfelünk lelkesen számolt be arról, hogy hol tartanak a LEGO workshop után bő fél évvel. Levele az alábbiakban változtatás nélkül olvasható, amelyben csupán az üzleti titoknak minősülő részeket általánosítottuk.

Részlet az e-mailből

„Ildikó, a LEGO középtávú hatása egyértelműen mérhető!

Nemrég visszanéztük azt a videót, amiben a második nap végén az építményünk alapján összegzem, hol tartunk jelenleg, hova szeretnénk eljutni és milyen úton.

Röviden: mára már küszöbén állunk a vágyott habzsi-dőzsi állapotnak!

Nagy-nagy örömmel mondhatom, hogy a LEGO után kb. fél évvel már szinte 100%-ban új fejlesztésekkel keresnek meg minket, így ráálltunk az egyedi fejlesztői útra!

Ezzel párhuzamosan még akkor megfogalmaztuk, hogy miként fogunk össze a csapattagokkal, ami szintén megvalósult. Összeállt az a gárda és az a tudás, akikkel létszámbővülés nélkül többszörös munkát el tudunk végezni.

Decemberre az üzleti megrendelések is beérkeztek mindezekhez.

Elnyertünk két nagy hazai munkát, továbbá a K+F pályázati pénzt, amiből az „A” projektet fejlesztjük. Közben haladunk tovább a „B” projekttel is, már a döntőben vagyunk és az éles tesztek folynak.

Itt pedig büszkén mondhatjuk, hogy legalább olyan jó terméket sikerült kifejlesztenünk és legyártanunk, mint a konkurenciáé. Reméljük, ezt a felhasználói tesztek is igazolják.

A következő hetek eredményeként reméljük megtudjuk, hogy velünk akarják-e folytatni a munkát. Ez egyben azt is jelenti majd, hogy ez a munka évente másfél, kétszeres bevételt generálhat, mint az eddigi éveink teljes árbevétele.

Szóval tényleg jól haladunk, mind a hármunk, mind a csapat, mind a meglévő és új ügyfelekkel való együttműködésekkel.

Személy szerint nagyon hálás vagyok neked, szerintem a fiúk is.”

Generációváltás - LEGO

Konklúzió

Ügyfeleink a LEGO workshop hatására szinte kivétel nélkül ilyen és ehhez hasonló élményekkel gazdagodnak. Az egyéni és vállalati jövőképek meghatározása, valamint a stratégia alapjainak lefektetésén túl a résztvevők ráadásul rengeteg mindent tanulnak önmagukról, családtagjaikról és saját vállalkozásukról.

Ön is a kiégés jeleit tapasztalja? Egyre nehezebb hétfő reggel újra beállnia a mókuskerékbe? Önöknél is sok a családi konfliktus a vállalkozás jövőjét illetően? Nehezen tudja motiválni vezetőit? Úgy érzi, nem adnak időben és megfelelő minőségű visszajelzést a vállalat mérőszámai? 

Vegye fel velünk a kapcsolatot és kapacitásunk függvényében megnézzük, az Önök vállalkozásában használható-e ez a módszer a stratégiai célok kitűzésére, az egyéni elakadások feloldására!